مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-21ورزشي

شکست خانگی شهرداری آستارا در پلی آف لیگ دو


تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا که برای صعود به لیگ آزادگان دو بازی رفت و برگشت پلی اف را با تیم پاس همدان پیش رو دارد، در گام نخست و در دیدار رفت، - ایسنا/گیلان تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا که برای صعود به لیگ آزادگان دو بازی رفت و برگشت پلی اف را با تیم پاس همدان پیش رو دارد، در گام نخست و در دیدار رفت، مغلوب میهمان خود شد.

پاس همدان با برتری یک بر صفر مقابل شهرداری آستارا در استادیوم تختی بندر انزلی، قدم نخست خود را برای صعود به لیک یک کشور محکم تر برداشت و همه چشم ها به بازی برگشت دوخته شده است.

همدانی ها پس از 90 دقیقه تلاش با تک گل دقیقه 15 حمید حیدری بازی را به سود خود به پایان رساندند و موفق شدند هر 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کنند.

شاگردان احمد جمشیدیان در تیم پاس، پس از زدن گل تساوی، سعی در کنترل بازی داشتند که حملات مداوم یاران حسن اشجاری در شهرداری، مانع از این می شد.

بازیکنان شهرداری آستارا در نیمه دوم به حملات خود ادامه دادند که در حساس ترین صحنه وقت اضافه دوم، دیرک دروازه مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شد که پیش از تهدید تیم حریف، خطای مشکوک به پنالتی بروی مهاجمان شهرداری رخ داد و داور بازی آن را خطا تشخیص نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست خانگی شهرداری آستارا در پلی آف لیگ دو

شکست خانگی شهرداری آستارا در پلی آف لیگ دو