مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-21سياسي

جزییات برگزاری دوسالانه مجسمه سازی/ محدودیتی در تالار وحدت نداریم


عضو شورای سیاست گذاری دوسالانه مجسمه سازی معتقد است تالار وحدت محدودیتی برای دوسالانه ایجاد نمی کند و با وجود تغییر فضای عمومی، به لحاظ امکانات، - چیزی کمتر از باغ کتاب ندارد.

بیژن غنچه پور مجسمه ساز و عضو شورای سیاست گذاری هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران درباره برنامه های این دوسالانه به ، در تعلیق قرار گرفت تا اینکه شورای سیاست گذاری این دوسالانه با همکاری هیأت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، تصمیم گرفتند دبیری جدید انتخاب کنند.

به دلایلی قرار شد دبیر دوسالانه، یک شخص نباشد و به همین دلیل اعضای هیأت مدیره انجمن، شورای دبیران این دوسالانه را برعهده گرفتند.

وی با بیان اینکه فعالیت های دوسالانه مجسمه سازی از جمله تیم های اجرایی و پژوهشی آغاز شده و برنامه های آن روی غلتک افتاده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود ناشی از بود، حذف یا به روز شدند؛ به این معنی که با توجه به شرایط برای اجرا تطبیق خواهند داشت.

غنچه پور درباره ظرفیت های محوطه بیرونی تالار وحدت برای برپایی دوسالانه مجسمه سازی تهران در مقایسه با فضایی که قرار بود در باغ کتاب در اختیار دوسالانه باشد، گفت: باغ کتاب با تالار وحدت شرایط متفاوتی دارند؛ باغ کتاب، فضایی عمومی و پر از ازدحام داشت که بعد از وقفه در برگزاری، امکان همکاری با ما نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری دوسالانه مجسمه سازی/ محدودیتی در تالار وحدت نداریم

جزییات برگزاری دوسالانه مجسمه سازی/ محدودیتی در تالار وحدت نداریم