مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-21سياسي

وارونگی هوا امسال لطمات کشنده تری خواهد داشت!


عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه 18 دستگاه متولی مقابله با آلودگی هوا هستند، گفت: در سال جاری به دلیل همزمانی آلودگی هوا و شیوع بیماری کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، رضا آریان‌پور؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست خبرگزاری تسنیم با اشاره به نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز روند وارونگی هوا (اینورژن) در شهر‌های بزرگ اظهار کرد: باید چاره اساسی برای آلودگی هوای شهر‌های بزرگ در فصول پاییز و زمستان اندیشیده شود.

وی افزود: هر ساله با نزدیک شدن به فصل سردِ سال شاهد وقوع پدیده وارونگی هوا هستیم که این پدیده منجر به آلودگی شدید هوای شهر‌های بزرگ می‌شود و تنها راهکار ارائه شده از سوی مسئولان نیز، تعطیلی موقت ادارات، مدارس و دستگاه‌های اجرایی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تعطیلی ادارات و مدارس را مُسکّنی موقتی برای فرار از بار مسئولیت اجرای قوانین برای کاهش آلودگی هوا دانست و متذکر شد: با شعار و اقدامات موقت نمی‌توان نسبت به رفع آلودگی هوای شهر‌های بزرگ، به‌خصوص در فصول سرد سال که شاهد پدیده وارونگی هوا هستیم، امیدوار بود.

آریان‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز فصل پاییز قرار داریم، اقدامات عملیاتی باید برای مقابله با پدیده وارونگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارونگی هوا امسال لطمات کشنده تری خواهد داشت!

وارونگی هوا امسال لطمات کشنده تری خواهد داشت!