مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-21اقتصادي

جذب 100 درصدی تسهیلات بخش تولید در استان ایلام


استاندار ایلام از جذب 100 درصدی تسهیلات بخش تولید در استان ایلام خبر داد و گفت: از تمامی ظرفیت های قانونی در راستای رفع موانع تولید استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استاندری ایلام اظهار کرد: در سال جهش تولید تمرکز حوزه اقتصادی استان بر مولفه های درگیر در کار تولید است و در این راستا رفع موانع تولید یک هدف مهم و حائز اهمیت بوده که باید با جدیت دنبال شود.

وی در ادامه خواستار استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی در راستای رفع موانع تولید شد و گفت: ساز و کارهای قانونی خوبی برای کمک به حوزه تولید وجود دارد که باید از آنها استفاده شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه به استفاده از ظرفیت های کارگروه ملی تسهیل در خصوص تعیین تکلیف واحدهای تولیدی بدهکار خبر داد و بیان کرد: در این کارگروه، راه اندازی مجدد و یا افزایش ظرفیت بخش تولید طرح های بزرگ نیمه تمام و راکد از سنوات گذشته در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این راستا به منظور اتمام و بهره برداری طرح ها، تعیین تکلیف بدهی ارزی شرکت ها از طریق سازوکار مشخص در ماده 20 قانون رفع موانع تولید پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 100 درصدی تسهیلات بخش تولید در استان ایلام

جذب 100 درصدی تسهیلات بخش تولید در استان ایلام