مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-21اقتصادي

تامین 400 میلیون لیتر سوخت نیروگاه های استان خراسان رضوی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون 400 میلیون لیتر سوخت نیروگاه های این استان تامین شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون 400 میلیون لیتر سوخت نیروگاه های این استان تامین شده است.

علی اصغر اصغری روز یکشنبه، 30 شهریور ماه، در سفر به شهرستان تایباد بیان کرد: روزانه بالغ بر 12 تا 15 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی متناسب با شرایط موجود تحویل بخش های مختلف حوزه سوخت استان خراسان رضوی می شود.

وی با اشاره به کاهش قاچاق سوخت افزود: مرز دوغارون به دلیل همجواری با کشور افغانستان بسیار حائز اهمیت است و نیاز مردم کشور مقابل به کالاهای اساسی از ایران مانند سوخت زمینه را برای سوداگران و دلالان فراهم کرده؛ لذا با هدف کاهش قاچاق سوخت 2 جایگاه عرضه سوخت در پاسگاه ایست و بازرسی 17 شهریور مرز دوغارون و بازارچه مرزی آن فعال است و با توجه قیمت مصوب تعیین شده در سطح استان و نرخ فروش سوخت در کشور افغانستان، هر لیتر 60 هزار ریال، اقدام به عرضه و فروش سوخت به ناوگان حمل و نقل کشور افغانستان می کند.

اصغری بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا میزان مسافرت ها کاهش یافته و همین امر سبب کاهش 10 درصدی مصرف نفت سفید و 15 درصد کاهش مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 400 میلیون لیتر سوخت نیروگاه های استان خراسان رضوی

تامین 400 میلیون لیتر سوخت نیروگاه های استان خراسان رضوی