مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-20اقتصادي

احیای 100 معدن تعطیل استان مرکزی هدفگذاری شد


رییس هیات مدیره خانه معدن استان مرکزی گفت: در سال جاری احیای 100 معدن از 360 معدن تعطیل استان هدفگذاری شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس هیات مدیره خانه معدن استان مرکزی گفت: در سال جاری احیای 100 معدن از 360 معدن تعطیل استان هدفگذاری شده است.

محمدحسین حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان مرکزی به دلیل استقرار معادن مختلف و بسیار ارزشمند جزو استان های معدنی کشور قلمداد می شود، به طوری که انواع پلی متال ها و مواد معدنی قوی را می توان در این استان دید و از 115 عنصر معرفی شده در جدول مندلیف، بیش از 30 عنصر در استان مرکزی وجود دارد که البته هنوز بخش عمده ای از معادن و عناصر کشف نشده است.

وی با اشاره به تلاش استان به جهت استفاده از این ظرفیت بکر، افزود: هدفگذاری شورای معدن استان بر این است که با کمک پتانسیل های موجود و فعالیت کلینیک معدن که متشکل از نظام مهندسی معدن، خانه معدن، سازمان صمت و دانشگاه صنعتی اراک است، ضمن بررسی دقیق وضعیت معادن، درجه بندی و عارضه یابی حداقل 100 معدن از 360 معدن تعطیل شده در استان را انجام داده و آنها را مجدد احیا و راه اندازی کنیم.

حیدری تصریح کرد: علاوه بر این اقدام بزرگ، خانه معدن تلاش دارد که با ایجاد پنجره واحد و رفع مشکلات، جهت جذب و جلب سرمایه گذاران از داخل و خارج کشور فعالیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 100 معدن تعطیل استان مرکزی هدفگذاری شد

احیای 100 معدن تعطیل استان مرکزی هدفگذاری شد