مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 00:502020-09-20بين الملل

اعتراف یک ژنرال صهیونیست به قدرت هوایی ایران


فرمانده پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که مأموریت های محوله به یگان های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگر «سخت تر» شده است و ارتش این رژیم در آینده مجبور خواهد شد از همه لایه های چتر دفاعی خود استفاده کند.

- فرمانده پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که مأموریت های محوله به یگان های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگر سخت تر شده است و ارتش این رژیم در آینده مجبور خواهد شد از همه لایه های چتر دفاعی خود استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، یکی از فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی، با اشاره به توانمندی های موشکی و پهپادی ایران، گفت که این رژیم در آینده مجبور خواهد شد از همه توانمندی های دفاعی خود استفاده کند.

ژنرال ران کوخاو ، فرمانده پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به توانمندی های هوایی ایران، خواستار استفاده حداکثری از توانمندی های این رژیم در حوزه پدافندی شد.

او در گفت وگوی اختصاصی با وب سایت خبری والاه گفت که مأموریت های محوله به یگان های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگر سخت تر شده است و ارتش این رژیم در آینده مجبور خواهد شد از همه لایه های چتر دفاعی خود استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف یک ژنرال صهیونیست به قدرت هوایی ایران

اعتراف یک ژنرال صهیونیست به قدرت هوایی ایران