مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 00:452020-09-20پزشكي

افزایش روند ابتلا به کرونا در کشور / کاهش محسوس استفاده از ماسک


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش روند ابتلا و بستری ناشی از کرونا در کشور، گفت: متاسفانه شاهد کاهش محسوس در استفاده از ماسک از سوی مردم و همچنین شاغلان صنوف و صنایع هستیم.

- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش روند ابتلا و بستری ناشی از کرونا در کشور، گفت: متاسفانه شاهد کاهش محسوس در استفاده از ماسک از سوی مردم و همچنین شاغلان صنوف و صنایع هستیم.

دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت ابتلا به کرونا با توجه به ورود به موج سوم بیماری، گفت: با توجه به تعطیلی ها و سفرهای انجام شده و کاهش میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های گذشته، متاسفانه شاهد افزایش روند ابتلا و بستری بیماران به علت ویروس کرونا هستیم.

وی افزود: استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی اصول تایید شده و مورد تاکید سازمان جهانی بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا است و در شرایطی که بیماری کووید 19 هیچ واکسن و داروی اختصاصی ندارد، رعایت این اصول سه گانه تنها مواردی است که برای پیشگیری از بیماری باید رعایت شود.

لاری با اشاره به کاهش محسوس رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی مردم، تاکید کرد: بر اساس آخرین بررسی ها و آمارهای به روز شده در حوزه بهداشت محیط، میزان استفاده از ماسک تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روند ابتلا به کرونا در کشور / کاهش محسوس استفاده از ماسک

افزایش روند ابتلا به کرونا در کشور / کاهش محسوس استفاده از ماسک