مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 23:452020-09-20سياسي

مقبره شهدای گمنام شهرری به شکلی شایسته طراحی و ساماندهی شود


مقبره شهدای گمنام در فرهنگسرای ولاء شهرری به منظور حفظ شأن شهدا باید با نظر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شکلی شایسته طراحی و ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر یکشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری، اظهار کرد: شهرستان ری همواره در زمینه ایثار و شهادت در کشور زبانزد بوده و همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس شهرستان ری نزدیک به 3 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: امروز نیز جوانانی هم چون شهید زمانی نیا، شهید پاشاپور، شهید سرلک، شهید میرزایی و سایر شهدای محور مقاومت با نثار خون خود فرهنگ ساز ایثار و شهادت هستند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه مقاومت و پایداری رمز پیروزی در برابر دشمنی های استکبار جهانی است، ادامه داد: قطعاً ملت بزرگ ایران در سایه همدلی و وحدت همچنین ادامه راه شهدای والامقام سختی ها و مشکلات امروز را پشت سر خواهند گذاشت.

توکلی در ادامه تصریح کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان و آشنایی نسل امروز با فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت است و در این راستا تمامی دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقبره شهدای گمنام شهرری به شکلی شایسته طراحی و ساماندهی شود

مقبره شهدای گمنام شهرری به شکلی شایسته طراحی و ساماندهی شود