مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 21:502020-09-20ورزشي

نیمه دوم ما را به پیروزی برابر الاهلی امیدوار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، شامگاه یکشنبه تیم فوتبال استقلال به مصاف تیم الشرطه عراق رفت که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

- سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تیمش چاره ای به جز پیروزی برابر نماینده عربستان ندارد گفت: نیمه دوم دیدار برابر الشرطه ما را به پیروزی برابر نماینده عربستان امیدوار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، شامگاه یکشنبه تیم فوتبال استقلال به مصاف تیم الشرطه عراق رفت که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

مجید نامجومطلق پس از این دیدار در مورد شرایط بازی و نتیجه ای که رقم خورد گفت: به دلیل اینکه از شرایط مسابقه دور بودیم و در قطر فقط تمرین کرده بودیم، بازیکنان ما از شرایط بازی دور بودند و به همین خاطر نیمه اول خوبی نداشتیم.

وی افزود: می دانستیم الشرطه روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد و ما برنامه های زیادی برای خنثی کردن این تاکتیک داشتیم اما درست از همان نقطه ای که به بازیکنان گفتیم گل خوردیم و نیمه اول را از دست دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه دوم ما را به پیروزی برابر الاهلی امیدوار کرد

نیمه دوم ما را به پیروزی برابر الاهلی امیدوار کرد