مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 21:002020-09-20اقتصادي

مالیات بر عایدی سرمایه در نوبت رسیدگی هیئت دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن ابراز بی اطلاعی از گمانه زنی شکل گرفته مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن سیاست های ملکی جدید به منظور سامان بازار مسکن، - معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: انتشار آمار بخش مسکن شهریور ماه با سر و شکلی جدی در چند روز آینده از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمود محمودزاده، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن ابراز بی اطلاعی از گمانه زنی شکل گرفته مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن سیاست های ملکی جدید به منظور سامان بازار مسکن، گفت: مجموع راهبردهای دولت در حوزه مسکن به 2 بخش مالیات های تنظیمی و افزایش تولید مسکن تعلق دارد که راهبرد جدیدی نیست.

در حقیقت حوزه مرتبط با سیاست های مالیاتی در وزارت اقتصاد و دارایی و بخش مرتبط با ساخت مسکن در وزارت راه و شهرسازی پیگیری می شود.

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به روند طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دولت، تصریح کرد: طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دولت، مصوبات کمیسیون های تخصصی خود را گرفته و هم اکنون در نوبت طرح در هیئت دولت است.

وی در تشریح تاثیر مالیات های تنظیمی در بازار مسکن، گفت: اقدامات مذکور، قطعا بر روند خروج تقاضاهای سرمایه ای و هدایت آن به بخش تولید اثرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر عایدی سرمایه در نوبت رسیدگی هیئت دولت

مالیات بر عایدی سرمایه در نوبت رسیدگی هیئت دولت