مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:402020-09-20بين الملل

پیشنهاد جدید آمریکا به روسیه برای تمدید «استارت نو»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، با نزدیک شدن به تاریخ انقضای پیمان نامه کاهش تسلیحات استراتژیک جدید موسوم به استارت نو در روز پنجم فوریه 2021، - فرستاده ویژه رییس جمهور آمریکا از پیشنهاد واشنگتن به مسکو برای تمدید پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک موسوم به استارت نو برای مدت زمانی کمتر از 5 سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، با نزدیک شدن به تاریخ انقضای پیمان نامه کاهش تسلیحات استراتژیک جدید موسوم به استارت نو در روز پنجم فوریه 2021، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه پیشنهاد داد که این پیمان نامه بدون هرگونه پیش شرطی به مدت پنج سال تمدید شود.

در مقابل، مارشال بیلینگسلا فرستاده ویژه رییس جمهور آمریکا در امور کنترل تسلیحات روز یکشنبه در گفتگو با روزنامه کِمرسانت روسیه اظهار داشت: آمریکا به روسیه پیشنهاد می دهد که پیمان نامه کاهش تسلیحات استراتژیک جدید را برای مدت زمانی کمتر از 5 سال تمدید کنند تا از این رهگذر یک سند چندجانبه جدید هر چه زودتر تدوین شود .

فرستاده ویژه آمریکا در این باره گفت: ما [آمریکا] یک دوره زمانی کوتاهتر [از پیشنهاد روسیه برای تمدید پنج ساله استارت] پیشنهاد داده ایم… ما نیاز داریم که برای تنظیم موافقتنامه بعدی نشستی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد جدید آمریکا به روسیه برای تمدید «استارت نو»

پیشنهاد جدید آمریکا به روسیه برای تمدید «استارت نو»