مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:352020-09-20سياسي

امنیت و بالندگی جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس است


امروزه امنیت، پیشرفت، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران مرهون هشت سال دفاع مقدس است که تهدیدات دشمنان را به فرصتی بزرگ نه تنها برای کشور بلکه برای مردم منطقه و جهان تبدیل کرد که شاهد تشکیل جبهه بزرگ مقاومت اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بیانیه سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به شرح زیر است؛ حماسه بی بدیل و جاودان دوران هشت سال دفاع مقدس، تابلویی از ایثار، فداکاری و وفاداری ملتی را به جهانیان نشان داده است که در طول تاریخ کم نظیر است.

 قریب به دو سال پس از شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران جبهه کفر توسط صدام و نیروهای بعثی با هدف ساقط کردن انقلاب نوپای امام خمینی(ره) ، قد علم کرد اما روحیه ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و مقاومت ملت ایران به رهبری خمینی کبیر توانست پرچم اسلام خواهی و آزادگی را در جهان به اهتزاز در آورد.

دوران هشت سال دفاع مقدس، جلوه های از غرور و عزت ملت ایران را در مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

 دستگاه های استعماری آمریکا و غرب در هشت سال دفاع مقدس با برنامه ریزی و طرح های شوم درصد شکستن اراده ملت و ناامید کردن مردم بودند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و بالندگی جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس است

امنیت و بالندگی جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس است