مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:252020-09-20سياسي

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در سراسر کشور اعلام کرد: با توجه به بازگشت شرایط قرمز کرونایی در اکثر شهرهای کشور، - ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در سراسر کشور اعلام کرد: با توجه به بازگشت شرایط قرمز کرونایی در اکثر شهرهای کشور، برگزاری هر گونه مراسم تا وضعیت عادی مطلقا ممنوع است و  در صورت تداوم این روند از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا در پیک سوم بیماری، مجبور به اخذ تصمیمات جدید و اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان کرج خواهیم شد.

غفور قاسم پور در جلسه کارگروه سلامت شهرستان کرج گفت: طبق اعلام معاون وزیر بهداشت و درمان، کل کشور در شرایط قرمز قرار گرفته است و گزارش های دانشگاه علوم پزشکی استان نیز حاکی افزایش روزانه پیک ابتلا است.

احتمال بازگشت محدودیت ها در پیک سوم کرونا به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اظهار نگرانی از تازه ترین آمارهای مراکز بهداشتی و درمانی تصریح کرد: به نظر می رسد در موج سوم کرونا بار دیگر مجبور به اعمال محدودیت های کرونایی شویم.

قاسم پور همچنین با اشاره به جمعیت قابل توجه دانشجویان و دانش آموزان در کرج، در خصوص نحوه فعالیت مدارس و دانشگاه ها گفت: آموزش تعطیل بردار نیست ولی مادامی که سلامت نباشد آموزش معنایی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی