مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:202020-09-20سياسي

هیچ عملیاتی براساس نظر شخصی انجام نمی شد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عملیات ها پیشنهادها و نظرهای شخصی مطرح می شد، اما هیچ عملیاتی بر اساس تصمیم شخصی انجام نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در برنامه تیتر امشب یک شنبه شب شبکه خبر گفت: سال 59 قبل از آغاز رسمی جنگ، کشور درگیر دشمن بود و حدود 336 بار مرزهای ایران اسلامی را دشمن بعثی نقض کرد و قریب به هزار شهید قبل از آغاز جنگ در شهریور 59 تقدیم شد.

سردار فضلی افزود: قبل از آغاز جنگ، تحرکات دشمن را در مرز می دیدیم، اما کسی حرف ما را باور نمی کرد که ممکن است جنگی روی دهد.

وی گفت: تصمیم گرفتیم به محضر حضرت امام اطلاع دهیم و مشاهدات خود را به گزارش سایت قطره و به نقل ازچندصفحه ای تبدیل کردیم و در تهران مسئول حفاظت بیت امام نیز برای دیدار امام هماهنگی کردند که نسخه ای برای امام و نسخه ای برای بنی صدرو نسخه ای را هم برای مرحوم آیت الله منتظری بنابر اعلام تکلیف تهیه کردیم.

سردار فضلی افزود: صبح روز 31 شهریور که عازم سومار شدیم آغاز رسمی جنگ اعلام شد.

نیروی مقتدر هوایی جمهوری اسلامی و قرارگاه پدافند مستقر بودند و بعد از تمهیدات لازم عصر به سومار رسیدم که نیروها از سومار به سمت شهر گچسر به عقب برگشته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ عملیاتی براساس نظر شخصی انجام نمی شد

هیچ عملیاتی براساس نظر شخصی انجام نمی شد