مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:152020-09-20سياسي

تندیس شهید سلیمانی در شهرقدس رونمایی می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با اشاره به برنامه های اجرایی در 40 سالگی هفته دفاع مقدس گفت: با همکاری شهرداری نیز پرده برداری و رونمایی از تندیس شهید سلیمانی در ورودی شهر انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، سرگرد پاسدار حسین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات ناحیه، اظهار کرد: برهه زمانی کنونی از نظر سخت ترین فشارهای اقتصادی، روانی و سلامتی که بر اثر ویروس همه گیر کرونا وارد شده، کمی مشابه دوران دفاع مقدس و یادآور دهه 60 است و برای عرصه اقتصادی نیازمند به روحیه ایثار و مقاومت هستیم.

وی با بیان اینکه اسطوره های دفاع مقدس را باید به جوانان معرفی کرد و از آمیزه های این دوران رمز و سبک زندگی را آموخت، ادامه داد: قطعنامه پایان جنگ، اعلام و شروع مبارزه بوده و دارای پیام هایی است که می توان به عنوان بیانیه گام اول انقلاب اسلامی تلقی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس اضافه کرد: سم تفکر غرب گرایی در دوره های مختلف پس از انقلاب اسلامی و حتی دوران جنگ تحمیلی جاری و ساری بود و بعضی از مسؤولان خواسته امام را در قطعنامه درک نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس شهید سلیمانی در شهرقدس رونمایی می شود

تندیس شهید سلیمانی در شهرقدس رونمایی می شود