مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 18:552020-09-20سياسي

کنگره بین المللی نهضت جنگل در گیلان برگزار می شود


مدیر کل ارشاد گیلان با اشاره به آماده سازی طرح اولیه برگزاری کنگره بین المللی نهضت جنگل، گفت: این کنگره به صورت بین المللی سال آینده در رشت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی عصر یکشنبه در جلسه مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به تلاش های انجام شده برای برگزاری کنگره بین المللی نهضت جنگل، اظهار کرد: به دنبال برگزاری این کنگره همزمان با یکصدمین سال شهادت میرزا کوچک جنگلی هستیم.

مدیر کل ارشاد گیلان به آماده سازی طرح اولیه برگزاری کنگره بین المللی نهضت جنگل اشاره کرد و افزود: حضور مخاطبان خارجی از کشورهای مرتبط با نهضت جنگل در کنگره نهضت جنگل از دیگر اهداف برگزاری است.

وی با بیان اینکه بررسی و تحلیل تاریخ معاصر ایران بدون میرزا کوچک و نهضت جنگل ناقص است، گفت: رهبری از نهضت جنگل به عنوان مینیاتور نظام اسلامی در منطقه شمال یاد می کند.

مدیر ارشاد گیلان با تاکید بر اینکه میرزا کوچک جنگلی نخستین حکومت جمهوری شورایی را با وجهه اسلامی در گیلان برپا کرده است، اظهار داشت: متأسفانه نقش رهبر این نهضت در کنار جنبش مشروطه خواهی به خوبی مورد تحقیق بررسی قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی نهضت جنگل در گیلان برگزار می شود

کنگره بین المللی نهضت جنگل در گیلان برگزار می شود