مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-20سياسي

دفاع مقدس الگویی موفق در عرصه داخلی و بین المللی است


شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 31 شهریور ماه سالروز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و اعلام کرد: هشت سال دفاع مقدس نماد قله رفیع مقاومت در تاریخ ایران اسلامی و الگوی مقاومتی موفق در داخل و در صحنه روابط بین الملل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پیام سید مرتضی سقاییان نژاد آمده است: فرهنگ مقاومت با مکتب عاشورا عزت یافت و شیعه مترجمی بسیار زیبا برای رزمایش عملی استقامت و پایمردی است.

مقاومت با شهادت مردان الهی تداوم می یابد و دشمن در محاسبات خود اشتباه کرده که فکر می کند با به شهادت رسانیدن افراد، فرهنگ استقامت و ایثار نابود می گردد.

سرافرازی پیوست مقاومت و مجاهدت است و به ظاهر مجاهدان می آیند و می روند اما فرهنگ مقاومت می ماند و با شهادت نه نابود و نه منزوی می شود بلکه نهادینه می گردد.

در این پیام افزوده شده است: امنیت ما مرهون رهبری های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و بصیرت و مقاومت مردم است.

هشت سال دفاع مقدس نماد قله رفیع مقاومت در تاریخ ایران اسلامی و الگوی مقاومتی موفق در داخل و در صحنه روابط بین الملل بوده و از برجسته ترین افتخاراتی است که در تاریخ ایران اسلامی به یادگارخواهد ماند و با مجاهدت و ولایت مداری است که می توان با آرمان و راه امام راحل رضوان الله تعالی علیه وشهیدان، میثاق بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس الگویی موفق در عرصه داخلی و بین المللی است

دفاع مقدس الگویی موفق در عرصه داخلی و بین المللی است