مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 18:252020-09-20سياسي

استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای جلوگیری از سرقت آرشیو صداوسیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین مهدیان با اشاره به برنامه ریزی اداره کل آرشیو سازمان برای استفاده بهینه از منابع آرشیوی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: - مدیرکل آرشیو رسانه ملی از بهره گیری از ابزار هوش مصنوعی برای استخراج فرا داده و محدودسازی، امکان از دست رفتن منابع ارزشمند آرشیوی سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین مهدیان با اشاره به برنامه ریزی اداره کل آرشیو سازمان برای استفاده بهینه از منابع آرشیوی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: با شروع سال جدید برنامه ریزی های لازم انجام شد تا در سالگرد دفاع مقدس امسال انواع منابع آرشیوی از ویدئو گرفته تا نگاتیو استخراج و تبدیل شود و آرشیو بتواند خدمات بهتری را به تهیه کنندگان و برنامه سازان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: دست خط ؛ مانعی بزرگ برای تحریف سیاسی انقلاب اسلامیمدیر کل آرشیو رسانه ملی افزود: پس از جست و جوی دقیق منابع، بالغ بر 200 ساعت فیلم و 700 ساعت مستند و تصاویر دفاع مقدس، فهرست نویسی، دسته بندی و از مخزن استخراج شد تا زمینه تبدیل آن ها از آنالوگ به دیجیتال فراهم شود.

مهدیان با تأکید بر ضرورت حفظ منابع آرشیوی و حساسیت و دقت لازم در مرحله دیجیتالی کردن این منابع گفت:تبدیل بخشی از این منابع یعنی 200 حلقه فیلم با انجام دقیق مراحل مختلف شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای جلوگیری از سرقت آرشیو صداوسیما

استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای جلوگیری از سرقت آرشیو صداوسیما