مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-20سياسي

ریاست شورای عالی یمن: در کنار قدس و فلسطین خواهیم بود


رییس شورای عالی سیاسی یمن در سالروز پیروزی انقلاب این کشور (21 سپتامبر) بر موضع یمن در حمایت از ملت و آرمان فلسطین تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس شورای عالی سیاسی یمن در سالروز پیروزی انقلاب این کشور (21 سپتامبر) بر موضع یمن در حمایت از ملت و آرمان فلسطین تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المسیره یمن، مهدی المَشاط یکشنبه شب گفت که مسیری که سازشکاران با رژیم صهیونیستی در پیش گرفته اند، بی ثمر و تهی است و آن ها برای خود و یا مردمانشان هیچ نفع و منفعتی در این مسیر نخواهند یافت.

رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن محکوم کردن هر نوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: به همه سازش کاران و کسانی که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تبلیغ می کنند، یادآوری کنیم که فلسطین و فلسطینیان، برای آن ها از اسراییل و خضوع در برابر اسراییلی ها اولی تر هستند .

مهدی المشاط سالروز پیروزی انقلاب 21 سپتامبر را به مردم یمن تبریک گفت و بار دیگر یمنی هایی را که در جبهه ائتلاف سعودی قرار گرفته اند، به آغوش وطن دعوت کرد.

او گفت: فرصت عفو عمومی برای همیشه نخواهد بود و ما از همه کسانی که از متجاوزان جدا شوند و به آغوش کشور بازگردند، استقبال و حمایت می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست شورای عالی یمن: در کنار قدس و فلسطین خواهیم بود

ریاست شورای عالی یمن: در کنار قدس و فلسطین خواهیم بود