مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-20سياسي

افتتاح 138 واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، افتتاح 138 واحد مسکن محرومین را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: توزیع بسته های معیشتی با محوریت البسه و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، - ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، افتتاح 138 واحد مسکن محرومین را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: توزیع بسته های معیشتی با محوریت البسه و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و.

از دیگر برنامه هاست.

سرهنگ حسین مصطفی پور در جلسه مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب، باید تلاش خودمان را برای بسط و گسترش فرهنگ و معارف دفاع مقدس صد برابر کنیم.

وی با بیان اینکه برای ادامه دادن راه انقلاب نیازمند فرهنگ دفاع مقدس به عنوان چراغ راه هستیم، خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم و لذا باید این هفته را به صورت ویژه گرامی بداریم.

همچنین برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس تا پایان سال تداوم خواهد داشت و دستگاه ها به مناسبت های مختلف از ایثارگران تجلیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 138 واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس

افتتاح 138 واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس