مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:102020-09-20اقتصادي

بررسی مشکلات صنعت چای در وزارت کشور


نشست بررسی مسائل و مشکلات زنجیره کامل تامین چای در کشور با حضور چایکاران و زارعان، مدیران کارخانجات چایسازی و چای خشک کنی، واحدهای بسته بندی، - واردکنندگان و صادرکنندگان چای، رییس سازمان چای کشور، رییس اتحادیه تولیدکنندگان، بازرگانان و صنایع بسته بندی چای کشور و نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط، معاون اقتصادی استانداری گیلان در محل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک دین پرست در این نشست با بیان این که چای کالایی استراتژیک در کشور است، گفت: نیازمند اخذ گواهی کیفیت بین المللی برای چای ایرانی و تایید ارگانیک بودن آن، به امکان صادرات پرجاذبه این محصول هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور همچنین با اشاره به اینکه صنعت چای در کشور ، قدمتی در حدود 120 ساله دارد، اظهار کرد: تلاش داریم با هم اندیشی و اشتراک دیدگاه ها و راهکارها، مشکلات و موانع موجود بر سر صنعت چای را در همه حلقه های موجود و از تولید تا بسته بندی و عرصه در بازار، شناسایی و نسبت به رفع این موانع اهتمام بورزیم.

وی در ادامه با بیان این که چای بعد از آب پرمصرف ترین نوشیدنی جهانی است، افزود: سرانه مصرف سرانه چای در کشور پنج برابر میانگین جهانی است که باید در این خصوص هم تدبیرهای لازم را جهت استاندارد سازی مصرف سرانه چای با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات صنعت چای در وزارت کشور

بررسی مشکلات صنعت چای در وزارت کشور