مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-20سياسي

بالاخره نام گذاری یک خیابان در بندرعباس به نام «حاج قاسم» به کجا رسید؟


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس گفت: ما نام سردار شهید سلیمانی را در هیچ کدام از پروژه های شهرداری نداریم و باید در این زمینه سریع تر اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، 9 ماه از شهادت حاج قاسم سلیمانی می گذرد و در حالی که در همان ساعات اولیه شهادت حاج قاسم بلافاصله اعضای شورای شهر بندرعباس در مصاحبه هایی از نام گذاری خیابانی در این شهر به نام شهید سلیمانی خبر دادند ولی هنوز این مهم محقق نشده است.

خبرگزاری فارس در دو نوبت تاکنون با پیگیری این موضوع، در گفت وگویی با اعضای شورای شهر بندرعباس در این زمینه اخباری را منتشر کرد.

امروز حجت الاسلام احمد عامری سیاهویی عضو شورای شهر بندرعباس و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس در اظهارنظری در صحن علنی مجلس گفت: نام سردار سلیمانی را در هیچکدام از پروژه های شهرداری نداریم البته باید پروژه ای در خور نام ایشان باشد، نظر همکارانم در کمیسیون فرهنگی نیز در این زمینه مثبت است.

وی تأکید کرد: امت حزب الله در این زمینه از شورا و شهرداری انتظار دارند که به موقع در این زمینه اقدام کنیم.

این عضو شورای شهر بندرعباس همچنین از طولانی شدن زمان ترمیم نوارهای حفاری شرکت گاز نیز انتقاد کرد و بیان داشت: ترمیم نوارهای حفاری در برخی مناطق استاندارد نیست و در برخی نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره نام گذاری یک خیابان در بندرعباس به نام «حاج قاسم» به کجا رسید؟

بالاخره نام گذاری یک خیابان در بندرعباس به نام «حاج قاسم» به کجا رسید؟