مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-20سياسي

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کیش با رونمایی از «تندیس شهید سلیمانی»


مدیر امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جزیره کیش با رونمایی از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، رضا اردلان عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در طراحی برنامه ها و ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جزیره کیش تلاش شده است که  از ظرفیت اقشار و گروه های مختلف استفاده کنیم تا پاسداشت دفاع مقدس نه یک امر تبلیغی از جانب حاکمیت بلکه رسالتی برای آحاد مردم قلمداد شود و با تدابیر مناسبی که اندیشیده شده همواره تلاش بر این بوده است تا با ایجاد خلاقیت و متنوع سازی، این برنامه ها از حالت کلیشه ای و تکراری خارج شود.

وی در ادامه به زمان و چگونگی برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: این برنامه ها از فردا ساعت 19:30 در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز خواهد شد و تا 6 مهر ادامه خواهد یافت.

مدیر امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: افتتاح نمایشگاه و شب عکس دفاع مقدس با حضور چهره های شاخص در حوزه عکس و مقاومت، نمایش 95 تابلوی دفاع مقدس که بیش از نیمی از آنها به حماسه بانوان در دفاع مقدس اختصاص دارد، برگزاری شب شعر دفاع مقدس با حضور عبدالجبار کاکایی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کیش با رونمایی از «تندیس شهید سلیمانی»

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کیش با رونمایی از «تندیس شهید سلیمانی»