مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-20سياسي

مشکل اول خوزستان فاضلاب است/ تخصیص 100 میلیون یورو


مشکل اول خوزستان بحث فاضلاب است و برای سال 99، اعتباری به میزان 50 میلیون یورو و سال آینده نیز 50 میلیون یورو دیگر اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق حقیقی پور عصر امروز در نشست مانور بزرگ لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرستان کارون، اظهار کرد: مشکل اول خوزستان بحث فاضلاب است و همه سیل 98 و بارندگی آذرماه سال گذشته در اهواز را به خاطر می آورند.

وی افزود: فاضلاب معضل اول استان به شمار می رود که با تلاش نمایندگان مجلس، وزارت نیرو، مسئولان استانی و نماینده ولی فقیه مسائل فاضلاب خوزستان در سطح کلان کشور مطرح شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان تصریح کرد: برای سال 99، اعتباری به میزان 50 میلیون یورو و سال آینده نیز 50 میلیون یورو دیگر اختصاص داده شده است.

حقیقی پور ادامه داد: مقرر شد تا با این اعتبارات، مشکلات و مسائل فاضلاب اهواز به نحو مطلوبی حل شود تا رضایتمندی مردم جلب خواهد شد و از معضلاتی که سال های گذشته درگیر آن بودیم، رهایی پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: هم اکنون مراحل مناقصه پکیج صندوق توسعه در حال انجام است و فراخوان ارزیابی کیفی آن برگزار شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان یادآور شد: سه پیمان مجزا برای فاضلاب شرق اهواز، فاضلاب غرب اهواز و توسعه و بهسازی ایستگاه های پمپاژ داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اول خوزستان فاضلاب است/ تخصیص 100 میلیون یورو

مشکل اول خوزستان فاضلاب است/ تخصیص 100 میلیون یورو