مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:152020-09-20بين الملل

پیشنها تازه آمریکا به روسیه برای تمدید پیمان «استارت جدید»


نماینده ویژه دولت آمریکا در امور کنترل تسلیحات گفت که قصد دارد به روسیه پیشنهاد تمدید پیمان استارت جدید را برای بازه زمانی کمتر از پنج سال بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نماینده ویژه ایالات متحده در زمینه کنترل تسلیحات روز یکشنبه به یک روزنامه روسی گفت که واشنگتن به مسکو پیشنهاد خواهد داد معاهده استارت جدید را برای کمتر از پنج سال  و بدون هیچگونه پیش شرطی تمدید کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک مارشال بیلینگزلی نماینده آمریکا در امور کنترل تسلیحات به روزنامه روسی کامرسانت گفت: ما مدت زمان کوتاه تری را پیشنهاد کرده ایم و در این زمینه نمی توانیم بی تفاوت باشیم، بنابراین باید به تنظیم توافق بعدی بپردازیم و به مدت زمان کوتاه تری می اندیشیم.

وی خاطرنشان کرد که طول این دوره به انعطاف پذیری موضع دولت روسیه در این مورد بستگی دارد.

بیلینگزلی با ذکر اینکه با این پیشنهاد توپ در زمین روسیه خواهد بود، افزود که واشنگتن موضع مذاکراتی خود را بسته به واکنش احتمالی روسیه تنظیم خواهد کرد.

به دنبال مذاکرات اخیر دو کشور در وین پایتخت اتریش در اوایل ماه آگوست (مرداد)، سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه  گفت که اولویت های روسیه و آمریکا در حال حاضر بسیار متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنها تازه آمریکا به روسیه برای تمدید پیمان «استارت جدید»

پیشنها تازه آمریکا به روسیه برای تمدید پیمان «استارت جدید»