مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:152020-09-20سياسي

دفاع مقدس دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش های کشور بود


فرمانده ناحیه امام علی (ع) تاکستان از برگزاری 40 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دفاع مقدس دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش های این کشور بود.

- قزوین - فرمانده ناحیه امام علی (ع) تاکستان از برگزاری 40 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دفاع مقدس دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش های این کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سرهنگ سید مهدی حسینی ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: دفاع مقدس سند نجابت، وحدت و خلاقیت ملت مظلوم ایران است.

وی با بیان اینکه هنوز زوایای بسیاری از دفاع مقدس مغفول مانده است، عنوان کرد: دفاع مقدس بخشی از هویت این انقلاب است و باید تمام ابعاد آن برای جامعه تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی (ع) تاکستان غفلت از پرداختن به دفاع مقدس را ظلم به آرمان ها و ارزش های این کشور دانست و بیان کرد: همین آرمان و ارزش باعث شد تا دفاع مقدس تنها نبردی باشد که در نتیجه آن بخشی از این کشور از دست نرفته است.

وی اضافه کرد: وجه تمایز دیگر دفاع مقدس، نبرد یک ملت مظلوم در برابر کلکسیونی از کشورها بود اما هیچکدام راهی از پیش نبردند و دیدیم که چگونه حق بر باطل پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش های کشور بود

دفاع مقدس دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش های کشور بود