مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-20سياسي

مهم ترین تجربه دفاع مقدس اثبات دشمنی قدرت های غربی با انقلاب اسلامی ایران است


ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در بیانیه ای خاطرنشان کرد: مهم ترین تجربه ای که از دفاع مقدس به دست آمد، اثبات دشمنی قدرت های غربی با انقلاب اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم جنگ تحمیلی با توطئه قدرت های غربی و فریب رژیم بعثی عراق آغاز شد.

اگرچه جنگ تحمیلی خسارت های زیادی به کشورمان وارد کرد، اما 8 سال دفاع مقدس که موفق ترین تجربه گام اول انقلاب اسلامی بود، تجربیات ارزشمندی پیش روی انقلاب اسلامی ایران قرار داد.

مهم ترین تجربه ای که از دفاع مقدس به دست آمد، اثبات دشمنی قدرت های غربی با انقلاب اسلامی ایران است، دشمنی ای که با گذشت 4 دهه از دفاع مقدس همچنان و حتی به بهای بی اعتبار شدن در نظام جهانی ادامه دارد.

در عین حال، دفاع مقدس ثابت کرد در گام دوم انقلاب اسلامی نیز می توان با اتکا به جوانان مومن و انقلابی و مقاومت در مقابل دشمن از چالش ها و مشکلات به سلامت عبور کرد.

امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران به رهبری آمریکا با تشکیل ائتلاف تلاش می کنند مانع تداوم پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف و به خصوص تقویت قدرت منطقه ای آن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین تجربه دفاع مقدس اثبات دشمنی قدرت های غربی با انقلاب اسلامی ایران است

مهم ترین تجربه دفاع مقدس اثبات دشمنی قدرت های غربی با انقلاب اسلامی ایران است