مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-20سياسي

مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد


با حضور یافتیان، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، از زحمات همایون دلجویی قدردانی و مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با حضور یافتیان، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، از زحمات همایون دلجویی  قدردانی و مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد.

در این مراسم که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، یافتیان با اشاره به تغییرات در ساختار سازمانی، آن را مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه دانست و افزود: بهره گیری از تجارب و دانش مدیریتی، سازمان را به سوی تعالی و پیشرفت هدایت می کند.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: مدیران مناطق مخابراتی باید در تعامل با مسؤولین استانی با هماهنگی شرکت مخابرات ایران اقدام کنند که اجرای این امر مهم لازم و ضروری است.

 یافتیان با اشاره به تاکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: همانگونه که مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مؤکدا دستور داده اند، بهره گیری از توان داخلی و بهره مندی از دستاوردهای داخلی اولویت کار همه ارکان شرکت باشد و تاکید مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخل باید سرلوحه فعالیت ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد

مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد