مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-20پزشكي

آمار فوتی های کرونا در قزوین رکورد زد/ 11 نفر در 24 ساعت


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان قزوین با فوت 11 بیمار در شبانه روز گذشته طی چهار ماه گذشته تاکنون رکورد زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، پیمان نامدار روز یکشنبه در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین با اشاره به وضعیت کرونا در قزوین افزود: در هفته‌های اخیر بیش از 300 نفر در استان قزوین به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده اند که از این بین بیش از 50 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی با بیان اینکه وضعیت استان قزوین در سه هفته گذشته قرمز بوده است، افزود: با وجود این موضوع متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی حداقل 30 درصد کاهش پیدا کرده است و امروز شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط خیلی از اصناف، مراکز خرید، مطب ها وحمل و نقل و عمومی هستیم.

نامدار مطرح کرد: امروز اگر دست روی دست بگذاریم و برای مقابله با کرونا برنامه جامع و کاملی را تدوین و اجرایی نکنیم آمار ابتلا به کرونا در استان قزوین تا 2 هفته دیگر به اوج خود خواهد رسید.

وی ادامه داد: روند ابتلا به کرونا در استان قزوین شیب صعودی دارد تا جایی که در هفته ای اخیر بین 144 تا 150 تست مثبت قطعی در استان قزوین داشتیم.

این مسئول گفت: روند صعودی که امروز شاهد آن هستیم حاصل عدم مدیریت صحیح دو هفته آخر مرداد و هفته اول شهریور بود که به دلیل تعطیلات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوتی های کرونا در قزوین رکورد زد/ 11 نفر در 24 ساعت

آمار فوتی های کرونا در قزوین رکورد زد/ 11 نفر در 24 ساعت