مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-20اجتماعي

آب و برق مشترکان شهری تالش برقرار است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه آب و برق مشترکان شهری تالش، برقرار است، گفت: گروه های متعدد امدادی، برای رفع مشکلات ناشی از بارش بی سابقه باران در این شهرستان حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، امیر مرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجدانه دستگاه های امدادرسان در تالش اظهار کرد: راه های اصلی در این شهرستان باز است و مشکلی به لحاظ تردد در این مسیرها وجود ندارد.

وی با اشاره به بارش 240 تا 300 میلی متری باران در تالش گفت: این میزان بارش طی حدود چهار ساعت باریده که کم نظیر بوده و همه بخش های این شهرستان را در برگرفته است.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تصریح اینکه هم اکنون آب فروکش کرده و تمامی دستگاه های امدادرسان در حال فعالیت برای اصلاح امور هستند، به تخریب دیواره های پل ها اشاره کرد و افزود: خانه هایی که در حریم رودخانه ها بوده اند، خسارت دیده اند البته به برخی خانه هایی که احتمال تخریب آن ها وجود دارد، دستور تخلیه داده شده است.

مرادی با بیان اینکه به دستور استاندار از صبح امروز (یکشنبه) به تالش اعزام شده ام، تصریح کرد: بازدیدی نیز از منطقه چوبر این شهرستان داشتم؛ شنوای مشکلات مردم بوده ام و گزارش هایی در این خصوص تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و برق مشترکان شهری تالش برقرار است

آب و برق مشترکان شهری تالش برقرار است