مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-20پزشكي

رونمایی از دستگاه تولید رادیو دارو در بیمارستان رضوی


همزمان با هفتمین سالروز افتتاح فاز دو بیمارستان رضوی، از مجوز بهره برداری دستگاه تولید رادیو دارو در بیمارستان رضوی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مراسم رونمایی از این مجوز اعطایی سازمان انرژی اتمی ایران، عنوان کرد: از سال 93 بخش پزشکی هسته ای فاز دو بیمارستان رضوی با دستگاه PET CT SCAN به بیماران سرطانی ارائه خدمت می کند این در حالی است که در آن زمان، باید داروهای لازم برای این فعالیت تشخیصی و درمانی از تهران تهیه می شد و به دلیل عمر کوتاه دارو که به میزان 110 دقیقه یا کمتر از دو ساعت است، معمولاً تنها می توانستیم به نیمی از بیماران ارائه خدمت کنیم.

محسن محور افزود: با راه اندازی واحد سیکلوترون از سال 94، همکاران ما در این بخش توانستند ارتباط مؤثر و تنگاتنگی با سازمان انرژی اتمی کشور و نیز شرکت های وابسته به این سازمان برقرار کنند که به نوعی فعالیت اعتباربخشی مجموعه سیکلوترون و پزشکی هسته ای بیمارستان رضوی را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری همکاران در بخش پزشکی هسته ای، در سال 96 موفق به اخذ مجوز احداث سیکلوترون در بیمارستان رضوی شدیم که دستگاهی بسیار پیشرفته است و در واقع، بیمارستان رضوی پس از سازمان انرژی اتمی تنها مرکز در کشور محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستگاه تولید رادیو دارو در بیمارستان رضوی

رونمایی از دستگاه تولید رادیو دارو در بیمارستان رضوی