مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-20اجتماعي

تردد در جاده تالش به آستارا ممنوع شد


رییس پلیس راهنمایی رانندگی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در جاده های تالش گفت: پس از بارش سنگین باران و با توجه به آسیب های واردشده به پایه های پل بزرگ تالش مسیر رفت وآمد تالش به آستارا و بالعکس از امروز و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز دز جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت مسیرهای ترددی در شهرستان تالش اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش شدید باران در تالش بودیم که این امر منجر به طغیان رودخانه کرگانرود و ریزش پایه های پل بزرگ تالش شد لذا به این علت و به منظور حفظ جان مردم و رانندگان مسیر رفت وآمد تالش به آستارا و بالعکس از امروز و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی با اذعان به اینکه تمامی نیروهای امدادی با تمام قوا در شهرستان تالش حضور دارند، گفت: پس از بارش سنگین باران و با توجه به آسیب های واردشده به تالش تمامی نیروهای پلیس راهنمایی رانندگی و همچنین نیروهای امدادی در محل حاضر بوده و در حال خدمات رسانی به مردم و بازگشایی برخی از مسیرها هستند.

رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان گیلان با درخواست از مردم در خصوص عدم تردد در مسیر تالش به آستارا بیان کرد: مسیر تالش به آستارا یکی از جاده های مهم استان است لذا با توجه به آسیب های واردشده و ریزش پایه های پل تالش از مردم درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده تالش به آستارا ممنوع شد

تردد در جاده تالش به آستارا ممنوع شد