مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-20ورزشي

افزایش سهام قابل واگذاری صنایع پالایش نفت در بورس در جلسه امروز هیات دولت


افزایش سهام قابل واگذاری صنایع پالایش نفت به صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس، اصلاح اساسنامه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و اصلاح مصوبه ساز و کار اجرایی فدراسیون های ورزشی بخشی از مصوبات امروز هیات دولت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، وزیر امور خارجه از شکست آمریکا در اعمال مکانیزم ماشه گزارش داد.

وزیر امور خارجه در این جلسه با اشاره به عدم همراهی اعضای شورای امنیت سازمان ملل، کشورهای اروپایی و اعضای گروه 1+4 در اقدام غیرحقوقی آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: آمریکا در اعمال قلدری و زورگویی تنها ماند؛ رییس جمهور این پیروزی بزرگ را به ملت ایران تبریک گفت.

مصوبه دولت درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری هیات وزیران با تأدیه دیون دولت بابت تحقق متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری از طریق واگذاری سهام دولت موافقت کرد.

به موجب این تصمیم، مبلغ تأدیه دیون دولت توسط سازمان خصوصی سازی و با اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور به ارزش تقریبی و تا سقف 180 هزار میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهام قابل واگذاری صنایع پالایش نفت در بورس در جلسه امروز هیات دولت

افزایش سهام قابل واگذاری صنایع پالایش نفت در بورس در جلسه امروز هیات دولت