مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:152020-09-20سياسي

ابعاد فقهی و اجتماعی تاسیس باغ پرندگان در قم بررسی شد


نشست بررسی ابعاد فقهی و اجتماعی تاسیس باغ پرندگان در قم با حضور استاد درس خارج فقه محیط زیست و مدیران شهرداری قم برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست بررسی ابعاد فقهی و اجتماعی تاسیس باغ پرندگان در قم با حضور استاد درس خارج فقه محیط زیست و مدیران شهرداری قم برگزار شد.

نشست بررسی مساله فقهی باغ پرندگان قم با حضور امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طباطبایی رییس پژوهشکده فقه و محیط زیست در محل احداث این باغ برگزار شد.

در ابتدای قم، معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به ابعاد مختلف علمی و اجرایی این پروژه گفت: این پروژه در راستای توسعه فضای رفاهی و تفریحی شهر قم در دره باد جنب میدان مفید قم تاسیس شده است که با توجه به شرایط جغرافیایی احداث حداقل چند درجه از داخل شهر قم خنک تر است.

وی افزود: در این فضای طبیعی 12 قفس بزرگ برای پرندگان، برکه های ویژه ، چمن زا و فضای تفریحی برای مردم در نظر گرفته است.

این پروژه سعی دارد که با تلفیق فضای تخصصی نگهداری پرندگان و همچنین وضعیت طبیعی این منطقه نمایی زیبا از شهر قم ارایه و در قالب توسعه فضای تفریحی شهر، پازل توسعه ای قم را تکمیل کند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی به عنوان منتقد احداث این طرح با اشاره به مباحث قرآنی و روایی گفت: در قرآن کریم و روایات اهل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد فقهی و اجتماعی تاسیس باغ پرندگان در قم بررسی شد

ابعاد فقهی و اجتماعی تاسیس باغ پرندگان در قم بررسی شد