مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-20بين الملل

حملات بی امان جنگنده های ارتش سوریه در ادلب


جنگنده های سوریه پس از مدت ها در یک حمله گسترده، امروز 20 مرتبه مواضع تروریست ها را در استان ادلب بمباران کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استان ادلب در شمال غرب سوریه پس از مدت ها شاهد به پرواز در آمدن جنگنده های سوریه و بمباران مواضع تروریست ها بود.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، جنگنده های روسیه هفته پیش بارها مواضع عناصر جبهه النصره را بمباران کرده بودند و این هفته نیز جنگنده های سوریه مواضع عناصر گروهک حراس الدین وابسته به هیئه تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در اطراف شهر مأرب را بمباران کردند.

این عملیات پس از آن انجام شد که هواپیماهای شناسایی روسی تحرکات تروریست ها را در مقرهای خود شناسایی کرده و اطلاعات آن را در اختیار ارتش سوریه قرار دادند.

به گفته یک منبع سوری، در این حملات بیش از 9 مقر تروریست ها و جنگ افزارهای آنان بعلاوه یک انبار تجهیزات لجستیکی آن ها منهدم شد.

این مقام نظامی سوریه همچنین گفت که حملات هوایی در منطقه عرب سعید در غرب شهر ادلب نیز مجموعه ای عناصر ترویستی را به همراه فرمانده آن ها هدف قرار داد که همگی آن ها کشته و زخمی شدند.

همزمان با این حملات، شبکه العربیه به نقل از معارضان سوریه نوشت که جنگنده های روسیه نیز دست به شدیدترین حملات از زمان آتش بس در ادلب علیه مواضع مواضع جبهه النصره زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات بی امان جنگنده های ارتش سوریه در ادلب

حملات بی امان جنگنده های ارتش سوریه در ادلب