مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:002020-09-20سياسي

نارضایتی دستگاه قضا از سایت پسماند محمدآباد قزوین


رییس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: در حال حاضر هدف‌گذاری صورت گرفته در خصوص عملکرد سایت پسماند محمدآباد محقق نشده است، و از سویی دیگر تضییع حقوق عامه و از بین رفتن بیت‌المال در این حوزه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رییس‌کل دادگستری استان قزوین، مسئولان قضایی و اجرایی استان از سایت پسماند محمدآباد بویین‌زهرا بازدید کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورالله قدرتی در این بازدید با اشاره به تعطیلی این جایگاه در قسمت زباله خانگی به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: این سایت نباید لحظه‌ای تعطیل و پلمب شود چراکه مانند یک واحد تولیدی باید به‌صورت مداوم در حال فعالیت باشد.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: روزانه 700 تُن زباله وارد این سایت می‌شود درحالی‌که ظرفیت بازیافت در قسمت زباله خانگی آن 400 تُن است.

رییس‌کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: باید کارگروهی متشکل از دادگستری، استانداری، سازمان بازرسی، شهرداری، محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود تا برای رفع اشکالات و نقاط ضعف مجموعه تصمیم‌گیری کند.

وی گفت: در حال حاضر هدف‌گذاری صورت گرفته در خصوص عملکرد این سایت محقق نشده است و از سویی دیگر تضییع حقوق عامه و از بین رفتن بیت‌المال در این حوزه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی دستگاه قضا از سایت پسماند محمدآباد قزوین

نارضایتی دستگاه قضا از سایت پسماند محمدآباد قزوین