مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-20اجتماعي

اهداء 735 بسته نوشت افزار به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب 735 بسته نوشت افزار به ایتام تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب 735 بسته نوشت افزار به ایتام تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

قباد مبشری در مراسم نمادین اهداء نوشت افزار از طرف مؤسسه خیریه عترت بویراحمد به ایتام تحت حمایت، افزود: این نهاد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس موضوع جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان تحت حمایت را در برنامه کاری خود دارد.

وی به همراهی و مشارکت مؤسسه های خیریه و خیران نیکوکار با کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان اشاره و تصریح کرد: مؤسسه خیریه عترت بوتراب یکی از خیریه هایی است که 1300 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می کند و ماهیانه کمک های خوبی به این افراد ارائه می دهد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: موسسه خیریه عترت بوتراب علاوه بر خدمات گوناگونی که به خانواده های نیازمند ارائه می دهد ماهیانه به هر یک از این ایتام 50 هزار تومان وجه نقد نیز پرداخت می کند.

مبشری تاکید کرد: در آستانه ماه بازگشایی مدارس مؤسسه خیریه عترت بوتراب 735 بسته نوشت افزار شامل کیف و دفتر و ملزومات دانش آموزی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء 735 بسته نوشت افزار به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

اهداء 735 بسته نوشت افزار به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد