مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-20اجتماعي

تحصیل 20 درصد از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های فنی و حرفه ای


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون در استان 20 درصد در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند که از میانگین کشوری عقب هستیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون در استان 20 درصد در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند که از میانگین کشوری عقب هستیم.

ایوب رضایی در بازدید از هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه و سیاست های وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان باید تا پایان این برنامه 50 درصد دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش سوق داده شوند.

وی با بیان اینکه میانگین درصد دانش آموزان در تحصیل رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در کشور 35 درصد است تصریح کرد: هم اکنون در استان کهگیلویه وبویراحمد 20 درصد در رشته های فنی وحرفه ای تحصیل می کنند که از میانگین کشوری عقب هستیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: تنوع رشته ای در حوزه فنی حرفه ای برای جذب دانش آموزان جهت مهارت آموزی و جذب بازار کار یک ضرورت است که باید در همه بخش ها دنبال شود.

رضایی با اشاره به اینکه یکی از محورهای توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد بخش کشاورزی است و قریب 20 سال است هنرستان کشاورزی وجود نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 20 درصد از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های فنی و حرفه ای

تحصیل 20 درصد از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های فنی و حرفه ای