مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-20اقتصادي

کاهش 30 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در قزوین


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام اینکه رعایت پروتکل ها 30 درصد کمتر از اردیبهشت است، گفت: درخواست می کنیم برای مراکز خرید و بازار ورود جدی انجام شود و اغماضی صورت نگیرد چون هر جا که پروتکل های بهداشتی رعایت نشود اوضاع بدتر خواهد شد.

- ایسنا/قزوین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام اینکه رعایت پروتکل ها 30 درصد کمتر از اردیبهشت است، گفت: درخواست می کنیم برای مراکز خرید و بازار ورود جدی انجام شود و اغماضی صورت نگیرد چون هر جا که پروتکل های بهداشتی رعایت نشود اوضاع بدتر خواهد شد.

پیمان نامدار در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که ظهر امروز 30 شهریور در محل سالن باقرالعلوم (ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود از حاضران در این ستاد خواهش دارم که حساسیت بیشتری نسبت به مقابله با کرونا داشته باشند.

وی ادامه داد: در جهان 30 میلیون ابتلا و حدود یک میلیون مرگ به ثبت رسیده و آمار جهان صعودی است؛ تا ظهر روز گذشته در کشور 416 هزار بیمار با تست مثبت قطعی ابتلا و حدود 23 هزار نفر فوتی ثبت شده است و 355 هزار نفر هم بهبود پیدا کردند.

در موج سوم کرونا قرار داریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: پیک اول شیوع کرونا ابتدای فروردین ماه بود و پیک دوم اواسط اردیبهشت شروع شد و ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در قزوین

کاهش 30 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در قزوین