مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-20سياسي

مسئولان برای رفع مشکلات بازاریان اهتمام کنند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه کسبه و بازاریان مهمترین نقش را در شکل گیری تمدن اسلامی دارند، گفت: مسئولان برای رفع مشکلات بازاریان تلاش بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه آن تاکید دارند، بحث تمدن سازی اسلامی است که افق آرمانی بسیار بلند و متعالی است که ایشان برای همه ما به عنوان شیعه ترسیم کرده اند.

وی با بیان اینکه امروزه برخی افراد در این موضوع که آیا می توانیم تمدن اسلامی در دنیای غرب زده ایجاد کنیم تشکیک می کنند گفت: به اعتقاد ویل دورانت که از اندیشمندان غربی است، ما در قرون سوم و چهارم صاحب تمدن اسلامی بودیم ولی متأسفانه به دلیل عدم مراقبت مسلمانان، این تمدن دچار ضعف شد.

وی تصریح کرد: این تجربه و بستر برای شکل گیری تمدن اسلامی وجود دارد و ویل دورانت تاکید می کند که این تجربه در حوزه های تجارت، کسب و کار، قوانین، سبک زندگی، غذاها و داروها، تولیدات مورد نیاز مردم و موارد مختلف دیگر هم وجود دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مواردی که ویل دورانت در شکل گیری تمدن اسلامی مطرح می کند، نقش تجارت، کسبه و بازار است؛ یعنی آن چیزی که باعث می شود در جامعه اسلامی صاحب تمدن شویم، تجارت، کسبه و خرید و فروش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای رفع مشکلات بازاریان اهتمام کنند

مسئولان برای رفع مشکلات بازاریان اهتمام کنند