مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-20سياسي

امسال قدرت نظامی خود را در نمایشگاه ها نشان می دهیم


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت: ما پیشرفته ترین کشور در بحث رادار در پدافند هوایی هستیم و در مباحث سامانه های موشکی، توپخانه و بالگردهای ارتش نیز بسیار پیشرفته هستیم.

- بالگردهای ما برد بسیار بالایی دارند و توپخانه های ما نیز نقطه زن شده اند.

همه این موفقیت ها در حالی به دست آمده اند که هیچ کس به ما هیچ چیز نداده است و تمام این ها به برکت دفاع مقدس به دست آمده اند.

امیر رضا آذریان امروز یکشنبه 29 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن عرض تبریک فرارسیدن چهلمین هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شعار این هفته ما قوی هستیم است که من این قوی بودن را به مردم تبریک عرض می کنم.

پس از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و همچنین به ثبات رسیدن نظام جمهوری اسلامی، دشمنان کشور به دلیل از بین رفتن منافع خود در منطقه و چون نمی خواستند رژیم پهلوی را از دست دهند، دست به اقداماتی زدند تا نگذارند جمهوری اسلامی به مقصد اصلی خود برسد.

وی با اشاره به تحریک گروهک های ضد انقلاب و به وجود آوردن مباحث قومی قبیله ای در پنج استان توسط دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: به این ترتیب دشمنان جبهه ای را در برابر انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران به وجود آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال قدرت نظامی خود را در نمایشگاه ها نشان می دهیم

امسال قدرت نظامی خود را در نمایشگاه ها نشان می دهیم