مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:002020-09-20سياسي

ارائه گزارش رییس کمیته امداد در کمیسیون بودجه


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که طرح تامین کالاهای اساسی کمک خوبی برای کمیته امداد خواهد بود و جزو اعتبارات آن محسوب می شود.

- حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون برنامه و بودجه که با حضور خرسندی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: در این جلسه عملکرد اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای کمیته امداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کمیته امداد به عنوان یکی از دستگاه های حمایتی توانسته نقش بسیار خوبی را در بحث اشتغالزایی ایفا کند.

وی افزود: ما توانستیم در برنامه 5 ساله ششم توسعه مصوبه خوبی را در ماده 79 برای کمیته امداد داشته باشیم که براساس آن حقوق و مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا 4 برابر افزایش یافت.

این نماینده مجلس ادامه داد: براساس گزارش خرسندی، کمیته امداد با کسری بودجه مواجه است که با توجه به افراد پشت نوبت برای تحت پوشش قرار گرفتن توسط این کمیته، این موضوع باید بررسی شود.

حاجی بابایی با اشاره به مصوبه برداشت 2500 میلیارد تومان از محل بند (الف) تبصره ( 18) برای اشتغالزایی از محل صندوق ذخیره ارزی به کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 1900 میلیارد تومان از این رقم به کمیته امداد پرداخت شده و 600 میلیارد تومان مابقی آن را هم به امسال منتقل کرده اند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش رییس کمیته امداد در کمیسیون بودجه

ارائه گزارش رییس کمیته امداد در کمیسیون بودجه