مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:502020-09-20سياسي

قزوین/ممنوعیت برگزاری هر نوع جشنواره، مراسم یا تجمع


با توجه به شرایط حساس استان قزوین و آمار بالای شیوع و ابتلای کرونا در استان قزوین برگزاری تمامی جشنواره ها و مراسماتی که باعث تجمع افراد می شود ممنوع است.

- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: برگزاری هرنوع جشنواره و مراسم با اجتماع و حضور مردم به دنبال افزایش شیوع کرونا ممنوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، منوچهر حبیبی بعدازظهر یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان قزوین با اشاره به این نکته که تا در جامعه محدودیت اعمال نشود کرونا عقب نشینی نمی کند، گفت: تنها راه کنترل کرونا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس استان قزوین و آمار بالای شیوع و ابتلای کرونا در استان قزوین برگزاری تمامی جشنواره ها و مراسماتی که باعث تجمع افراد می شود ممنوع است.

وی تصریح کرد: به عنوان مسوول ستاد مقابله با کرونا از خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی را رسانه ای کنند، حمایت می کنم.

حبیبی ادامه داد: هرگونه بی تفاوتی در مورد مقابله با کرونا آسیب زا است بنابراین هم مسوولان و هم مردم نقش تعیین کننده ای در مدیریت کرونا ایفا می کنند.

وی تاکید کرد: مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی در کنار کادر درمانی نقش کلیدی و حیاتی در کنترل کرونا در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین/ممنوعیت برگزاری هر نوع جشنواره، مراسم یا تجمع

قزوین/ممنوعیت برگزاری هر نوع جشنواره، مراسم یا تجمع