مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:402020-09-20بين الملل

تهدید های باج خواهانه و تحریم ترکیه نتیجه ای نمی دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز یکشنبه در بحبوحه تنش ها میان آنکارا و آتن در مدیترانه شرقی از آغاز دوباره مذاکرات میان کشورش با یونان خبر داد؛ - سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در واکنش به اخطار های اتحادیه اروپا به این کشور در خصوص تنش ها میان آنکارا و آتن در مدیترانه شرقی هشدار داد: تهدید های باج خواهانه و تحریم ترکیه نتیجه ای نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز یکشنبه در بحبوحه تنش ها میان آنکارا و آتن در مدیترانه شرقی از آغاز دوباره مذاکرات میان کشورش با یونان خبر داد؛ اما در عین حال تأکید کرد که تهدید به تحریم از سوی اتحادیه اروپا کمکی به حل این موضوع نخواهد کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص گفت: در این مرحله وضعیت برای آغاز مذاکرات بسیار مناسب تر شده و گفتگو ها در زمینه عملیات اکتشاف ممکن است دوباره آغاز شود.

وی در ادامه اضافه کرد: تهدید های باج خواهانه و تحریم ترکیه نتیجه ای نمی دهد.

سیاستمداران اروپایی باید این را بدانند.

این در حالیست که اتحادیه اروپا پیشتر ترکیه را به اعمال تحریم هایی در خصوص تنش های اخیر با یونان در مدیترانه شرقی تهدید کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید های باج خواهانه و تحریم ترکیه نتیجه ای نمی دهد

تهدید های باج خواهانه و تحریم ترکیه نتیجه ای نمی دهد