مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-20اقتصادي

35 پارک جدید در تبریز احداث می شود


معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از تداوم عملیات اجرایی 35 پارک محله ای و شهری در نقاط مختلف شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین اسحقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال 35 پارک محله ای را با محوریت مناطق کم برخوردار در دست احداث داریم که مساحت هریک از آنها از 1500 متر تا 10 یا 20 هکتار متفاوت است.

او افزود: یکی از این پارک ها، مجموعه پارک بزرگ تبریز، بزرگترین پروژه فضای سبز شهری به مساحت 600 هکتار است که عملیات اجرایی آن با یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار با اشاره به زمین های کشاورزی موجود در محدوده پارک بزرگ طرح کرد: زمین های کشاورزی و اکوسیستم موجود در پارک بزرگ را حفظ کرده و تنها اقدام به مسیرسازی در میان آنها و اقدامات زیرساختی مثل روشنایی می کنیم.

او اضافه کرد: در زمین های غیر کشاورزی، پروژه های دیگری با محوریت دریاچه بزرگ پارک طراحی کرده ایم که این دریاچه حداقل 14 برابر استخر ائل گلی است و می تواند محور گردشگری بزرگی باشد.

اسحقی توسعه فضای سبز پایدار را یکی از اولویت های شهرداری تبریز در سال جاری معرفی کرده و اظهار داشت: چندین پروژه کلان فضای سبز نیز در دست احداث داریم که پارک آرپادره سی با چند صد هکتار، توسعه پارک عباس میرزا و احداث زیرساخت های لازم، طرح توسعه ائل باغی و تمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 پارک جدید در تبریز احداث می شود

35 پارک جدید در تبریز احداث می شود