مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:302020-09-20اقتصادي

نرخ معقول گوشت قرمز مشخص شد


علی رغم انباشت دام در واحد های دامداری، قیمت گوشت با نوساناتی در بازار رو به رو شده که هر یک از مسئولان دلایل خاص خود را برای این گرانی ها مطرح می کنند.

- ، علی رغم انباشت دام سبک و سنگین در واحدهای دامداری و ذخایر مناسب پشتیبانی امور دام، اما قیمت گوشت در مغازه ها با التهاباتی رو به ور شده است که هر یک از مسئولان دلایل خاص خود را برای این گرانی ها مطرح می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 110 تا 115 هزار تومان، ران گوسفندی 125 هزار تومان و سردست گوسفندی 120 هزار تومان، شقه گوساله 100 هزار تومان، سردست گوساله 110 هزار تومان و ران گوساله 115 هزار تومان است.

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با وجود انباشتگی دام سبک و سنگین، شرایط مساعد مرتع و زایش های مناسب پاییز کمبودی در عرضه وجود ندارد که بر التهاب قیمت گوشت در بازار دامن بزند و تنها سودجویی عوامل واسطه و دلال منجر به اختلاف چندبرابری قیمت از مبدا تا مقصد را به همراه دارد.

ماجرا تنها به این جا ختم نمی شود چرا که با وجود گرانی قیمت نهاده های دامی و اختلاف چندبرابری ذرت و کنجاله سویا با نرخ مصوب، نگرانی هایی مبنی بر افزایش چشمگیر قیمت گوشت و تعطیلی صنعت دامپروری وجود دارد که انتظار می رود مسئولان ذی ربط قبل از بحران جدی تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ معقول گوشت قرمز مشخص شد

نرخ معقول گوشت قرمز مشخص شد