مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:302020-09-20بين الملل

تاکید مصر بر تسریع تشکیل دولت لبنان و دور کردن آن از تنش های منطقه ای


هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان در توییتر نوشت: رایزنی‌های مهم و مثمرثمری در زمانی مناسب در قاهره با شخص وزیر خارجه مصر و دبیرکل اتحادیه عرب انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، یان کوبیس، هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان دیدارهایی را با احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب و سامح شکری، وزیر خارجه مصر در قاهره داشت.

احمد حافظ، سخنگوی وزارت خارجه مصر در این باره اظهار کرد: وزیر خارجه مصر با کوبیس به بررسی آخرین تحولات لبنان و راه‌های ادامه حمایت از این کشور برای عبور از بحران کنونی‌اش پرداخت.

سامح شکری در این دیدار بر موضع ثابت مصر در حمایت از امنیت و ثبات لبنان و اهمیت ادامه کمک‌ها و حمایت‌های لازم برای یاری به این کشور جهت عبور از بحران‌ کنونی‌اش تاکید کرد.

او ابراز اطمینان کرد ملت لبنان قادر خواهند بود این مرحله را پشت سر بگذارند و با چالش‌های پس از انفجار بندر بیروت مقابله کنند.

رییس دستگاه دیپلماسی مصر اشاره کرد، برای بررسی مشارکت در نحوه حمایت از آینده لبنانی‌ها برای عبور از بحران قصد سفر به بیروت را دارد.

او همچنین تاکید کرد، باید منافع ملی لبنان جهت پاسخ‌گویی به خواسته‌های لبنانی‌ها و دور کردن این کشور از خطرات درگیری‌های منطقه‌ای و تنش در منطقه تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مصر بر تسریع تشکیل دولت لبنان و دور کردن آن از تنش های منطقه ای

تاکید مصر بر تسریع تشکیل دولت لبنان و دور کردن آن از تنش های منطقه ای