مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-20سياسي

ایران پیشرفته ترین کشور در حوزه پدافند دفاعی است


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه ایران را پیشرفته ترین کشور در حوزه پدافند دفاعی دانست، از ایستادگی مستقل امروز جمهوری اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی اظهار خرسندی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرتیپ دوم امیر آذریان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان از انواع ترفندها برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا افزود: صدام در ابتدای حمله به ایران مدعی شد که ظرف سه روز خوزستان و در مدت یک هفته پایتخت جمهوری اسلامی را اشغال می کند، اما فکر نمی کرد جوانان ما این چنین به دفاع از کشور بپردازند.

وی با یادآوری نبود امکانات اولیه مانند سیم خاردار و باروت در ابتدای سال های دفاع مقدس، از ایستادگی مستقل امروز جمهوری اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی اظهار خرسندی کرد و ایران را از پیشرفته ترین کشورها در حوزه پدافند دفاعی توصیف کرد.

آذریان با بیان اینکه تمام امکانات به برکت دفاع مقدس است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم با وجود شرایط خاصی که بر کشور حاکم است هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم، امسال در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اینکه قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پیشرفته ترین کشور در حوزه پدافند دفاعی است

ایران پیشرفته ترین کشور در حوزه پدافند دفاعی است