مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-20سياسي

زنگ خطر ساخت و ساز در پارک ملی گلستان/ دستور پیگیری صادر شد


ساخت شهرک ویلایی در پارک ملی سبب شد که رییس کل دادگستری گلستان دستور ویژه ای برای پیگیری ساخت و سازها در این ذخیرگاه زیست کره صادر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساخت شهرک ویلایی در پارک ملی سبب شد که رییس کل دادگستری گلستان دستور ویژه ای برای پیگیری ساخت و سازها در این ذخیرگاه زیست کره صادر کند.

رییس کل دادگستری گلستان، دادستان گالیکش را مامور بررسی موضوع ساخت و ساز کنار پارک ملی گلستان کرد.

رییس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان اظهارکرد: ایجاد شهرک ویلایی در حاشیه پارک ملی گلستان که به عنوان ذخیره گاه زیست کره در یونسکو ثبت شده است پذیرفته نیست و با متخلفان این حوزه برخورد می شود.

هادی هاشمیان افزود: بر اساس اعلام محیط زیست استان بخشی از زمین های این شهرک ویلایی 37 هزار مترمربعی در محدوده پارک ملی گلستان است.

وی ادامه داد: به دادستان گالیکش ماموریت ویژه داده ایم تا با همکاری محیط زیست، اداره منابع طبیعی، امور آب و بنیاد مسکن، مساحت این شهرک و میزانی که در محدوده منابع طبیعی و محیط زیست و حریم رودخانه قرار دارند مشخص کنند.

هاشمیان اضافه کرد: همچنین دادستانی موظف است نحوه الحاق زمین های این شهرک به بافت روستای تنگراه و ساخت و سازهای این منطقه را بررسی و برای متخلفان پرونده تشکیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر ساخت و ساز در پارک ملی گلستان/ دستور پیگیری صادر شد

زنگ خطر ساخت و ساز در پارک ملی گلستان/ دستور پیگیری صادر شد